Doprava a platba

 

Zboží Vám dovezeme nebo pošleme kamkoli v rámci České republiky. 

Do zahraničí individuálně po domluvě s operátorkou.

Dopravu zajišťujeme vlastními vozy.

 

Dopravné je při objednávce nad 25.000,--Kč ZDARMA. 

Při objednávce do 25.000,-- je výše dopravného 690,--Kč.

Dopravné je stanoveno tímto paušálním poplatkem a platí se za celou objednávku. Nezáleží na vzdálenosti a počtu balíků, záleží jen na hodnotě zboží v objednávce. V případě rozdělení odeslané objednávky z Vaší strany Vám bude účtováno dopravné dle hodnoty zboží z každé rozdělené části - jako byste poslali dvě samostatné objednávky přes eshop.

 

Možnosti platby

  • Na dobírku = v hotovosti u řidiče (poplatek 80 Kč) - Celá částka za zboží je hrazena v hotovosti dopravci při převzetí. 

 

  • Platba předem bankovním převodem (bez poplatku) - Zboží můžete uhradit před dodáním na náš účet, platební podmínky vám budou zaslány po objednávce. Zboží musí být uhrazeno před nahlášenou přepravou. 

 

  • Bezhotovostní platba platební kartou (bez poplatku) - Zboží můžete uhradit platební kartou online, prostřednictvím platební brány GP Webpay.

 

  • Hotově – osobní odběr (bez poplatku) - Zboží je uhrazeno v hotovosti v kamenné prodejně.

 

  • Platba Home Credit (bez poplatku) - Pokud si přejete objednané zboží platit pomocí nákupu formou splátek přes společnost HOME CREDIT. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit, kde vyplníte online žádost o úvěr a tuto žádost odešlete. Ihned budete informováni o jejím schválení či zamítnutí.

 

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Dovezeme vám nábytek kamkoliv v České republice.

Zboží doručujeme svými vozidly a prostřednictvím externí přepravní společnosti. Termín dodání s Vámi telefonicky upřesníme. V den dopravy Vás bude náš řidič cca 1 hodinu před svým příjezdem telefonicky kontaktovat. Za provedenou přepravu se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky před váš dům. V pracovní dny většinou mezi osmou a šestnáctou hodinou bez možnosti určení přesného času doručení předem. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno a pojištěné proti poškození. Zboží si můžete před převzetím prohlédnout a přesvědčit se tak, že dodané zboží je nepoškozené a odpovídá Vaši objednávce. 

PODPISEM DODACÍHO LISTU STVRZUJETE, ŽE DODANÉ ZBOŽÍ V ČASE PŘEVZETÍ BYLO V BEZVADNÉM STAVU.

NENÍ-LI ZBOŽÍ V POŘÁDKU, NEPOTVRZUJTE DODACÍ LIST!

POKUD NENÍ ZBOŽÍ V BEZVADNÉM STAVU, DOMLUVTE SE S NAŠIMI PRACOVNÍKY NA DALŠÍM POSTUPU.

 

Výhody dopravy renomovaných dopravců

  • Nábytek dopraví přímo před váš dům
  • Rozvoz zboží po celé České republice
  • Záruka nepoškozeného zboží
  • Příjezd v dopředu dohodnutém čase
  • Dodávky i o víkendech 

V případě externí dopravy využíváme služeb:

TOPTRANS

Česká pošta 

Rozhodnete-li se pro službu výnos Českou poštou, zvolte v nabídce dopravy  balík do ruky - komplexní služby, a nebo balík nadrozměr  - komplexní služby, podle rozměru a váhy vybraného zboží.

Rozhodnete-li se pro službu výnos kurýrní službou, bude Vám tato služba naúčtována. Aktuální ceník výnosů a dopravného smluvním partnerem TOPTRANS naleznete ZDE.

Máte-li objednaný výnos, určete prosím našim pracovníkům místo, kam mají zakoupené zboží umístit. 

 

Osobní odběr v našich skladech

Zboží si můžete vyzvednout na naši kamenné prodejně. Osobní odběr nám nahlaste telefonicky dopředu, abychom zboží mohli připravit k odběru a vy se nezdržovali.

Osobní odběr je možný v době:  PO - PÁ 9:00 - 17:00 a SO 9:00 - 12:00 hod.



DODACÍ LHŮTA
Termín pro dodání zboží je u každého zboží uveden. Přepravní společnost Vás bude kontaktovat kvůli doručení, s přepravní společností se můžete domluvit i na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 7-15 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. 

 


SMLUVNÍ POKUTA
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní  pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní  pokutě jsou  vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou – především náklady na zmařenou přepravu k Vám a zpět na náš centrální sklad. 
V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.

UPOZORNĚNÍ
REAL-nátek si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření. Prodávající může požadovat zálohu na objednávku do výše 30 % z ceny objednávky. O nutnosti zaplatit zálohu Vás budeme neprodleně informovat. 

DOPRAVA
Doprava je zajištěna vlastními vozy nebo kurýrní službou. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností. 

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.

V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte.

V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PO MONTÁŽI NAŠIMI PRACOVNÍKY

V případě objednání montáže zboží našimi pracovníky stačí jen počkat, až bude produkt kompletně smontován a poté ho vizuálně překontrolujte. Prosíme o pečlivou kontrolu, aby nedošlo k pozdějším nesrovnalostem. Je-li vše v pořádku, převzetí výrobku potvrdíte podpisem dodacího listu.

Podpisem dodacího listu stvrzujete, že dodané zboží v čase převzetí bylo v bezvadném stavu.

Pokud není zboží bez závad, domluvte se s našimi pracovníky na dalším postupu.

PŘEJEME VÁM ABY ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ PLNILO CO NEJLÉPE SVŮJ ÚČEL A VYDRŽELO V BEZVADNÉM STAVU CO NEJDÉLE.

TĚŠÍME SE NA VÁŠ DALŠÍ NÁKUP V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ.

 

 

Nábytek-REAL
OD KOLOSEUM, Tř. 1. máje 1901
753 01 Hranice
Česká Republika
IČO: 73032280
DIČ: CZ6912154854
GoPay
Mastercard
Visa